Bc. Karel Kozma
Master's thesis
Marketingový audit ve vybraném podniku
Marketing audit in a selected company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem marketingového auditu ve vybraném podniku. V první části práce vymezuje a popisuje základní a stěžejní pojmy v oblasti marketingového auditu, jejich problematiku, význam a hodnotu pro marketingový audit. V druhé části práce jsou teoretické poznatky prakticky aplikovány na podnik Podlahy Blanket, s. r. o. a jeho činnost. Informace získané praktickým provedením marketingového …moreAbstract:
Master thesis deals with the topic of marketing audit in selected company. In the first part the thesis defines and describes basic and key terms in the marketing audit problematics, its importance and value for marketing audit. In the second part of the thesis, the theoretical knowledge is practically applied to the company Blanket Floors, Ltd. and its activities. At the end of the work information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kozma, Karel. Marketingový audit ve vybraném podniku. Liberec, 2018. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights