Marketingový audit ve vybraném podniku – Bc. Karel Kozma
Bc. Karel Kozma
Diplomová práce
Marketingový audit ve vybraném podniku
Marketing audit in a selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem marketingového auditu ve vybraném podniku. V první části práce vymezuje a popisuje základní a stěžejní pojmy v oblasti marketingového auditu, jejich problematiku, význam a hodnotu pro marketingový audit. V druhé části práce jsou teoretické poznatky prakticky aplikovány na podnik Podlahy Blanket, s. r. o. a jeho činnost. Informace získané praktickým provedením marketingového …víceAbstract:
Master thesis deals with the topic of marketing audit in selected company. In the first part the thesis defines and describes basic and key terms in the marketing audit problematics, its importance and value for marketing audit. In the second part of the thesis, the theoretical knowledge is practically applied to the company Blanket Floors, Ltd. and its activities. At the end of the work information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kozma, Karel. Marketingový audit ve vybraném podniku. Liberec, 2018. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva