Corporate social responsibility and its influence on corporate image – Bc. Pavla KŘÍŽKOVÁ
Bc. Pavla KŘÍŽKOVÁ
Master's thesis
Corporate social responsibility and its influence on corporate image
Corporate social responsibility and its influence on corporate image
Abstract:
Adherence to ethical principles in the form of social responsibility brings with it not only good feelings for all involved, but also the positive influence of organization?s image. Toyota Peugeot Citroën Automobile is a multinational organization operating in Kolín with Japanese Toyota and the French PSA Peugeot Citroën parent corporations. Consequently,company of this size and format has to necessarily …moreAbstract:
Dodržování etických zásad v podobě společenské odpovědnosti s sebou přináší nejenom dobrý pocit všech zúčastněných, ale rovněž pozitivně působí na image organizace. Toyota Peugeot Citroën Automobile je nadnárodní organizace působící v Kolíně s mateřským zastoupením japonské Toyoty a francouzského PSA Peugeot Citroën. Pro společnost takovéto velikosti a formátu je nezbytné zapojit společenskou odpovědnost …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18402
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘÍŽKOVÁ, Pavla. \textit{Corporate social responsibility and its influence on corporate image}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/egaoh8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KŘÍŽKOVÁ, Pavla. Corporate social responsibility and its influence on corporate image. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost nadnárodních společností v kontextu nefinančního reportingu
Jan Horňák -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Marek Svatoň -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Tomáš Lacina -
Společenská odpovědnost bank v ČR
Romana Hrušková -
Společenská odpovědnost obchodních řetězců v ČR
Jolana Müllerová -
Společenská odpovědnost firem ve vybraném regionu
Eva Žvátorová -
Současné formy a metody vzdělávání zaměstnanců ve výrobním sektoru a jejich využívání z hlediska motivace zaměstnanců
Adéla Lebová -
Systém motivace zaměstnanců v ziskové organizaci
Michal Hájek