Corporate social responsibility and its influence on corporate image – Bc. Pavla KŘÍŽKOVÁ
Bc. Pavla KŘÍŽKOVÁ
Master's thesis
Corporate social responsibility and its influence on corporate image
Corporate social responsibility and its influence on corporate image
Abstract:
Adherence to ethical principles in the form of social responsibility brings with it not only good feelings for all involved, but also the positive influence of organization?s image. Toyota Peugeot Citroën Automobile is a multinational organization operating in Kolín with Japanese Toyota and the French PSA Peugeot Citroën parent corporations. Consequently,company of this size and format has to necessarily …viacAbstract:
Dodržování etických zásad v podobě společenské odpovědnosti s sebou přináší nejenom dobrý pocit všech zúčastněných, ale rovněž pozitivně působí na image organizace. Toyota Peugeot Citroën Automobile je nadnárodní organizace působící v Kolíně s mateřským zastoupením japonské Toyoty a francouzského PSA Peugeot Citroën. Pro společnost takovéto velikosti a formátu je nezbytné zapojit společenskou odpovědnost …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18402
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘÍŽKOVÁ, Pavla. Corporate social responsibility and its influence on corporate image. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost nadnárodních společností v kontextu nefinančního reportingu
Jan Horňák -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Marek Svatoň -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Tomáš Lacina -
Společenská odpovědnost bank v ČR
Romana Hrušková -
Společenská odpovědnost obchodních řetězců v ČR
Jolana Müllerová -
Společenská odpovědnost firem ve vybraném regionu
Eva Žvátorová -
Současné formy a metody vzdělávání zaměstnanců ve výrobním sektoru a jejich využívání z hlediska motivace zaměstnanců
Adéla Lebová -
Systém motivace zaměstnanců v ziskové organizaci
Michal Hájek