Analýza marketingového prostředí vybrané firmy – Veronika RADOVÁ
Veronika RADOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového prostředí vybrané firmy
The analysis of marketing environment for selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je stanovit trendy na základě analýzy marketingového prostředí dané firmy a vytipovat silné a slabé stránky, popřípadě odhadnout ohrožení a možnosti firmy. Byla aplikována analýza marketingového prostředí na podnik Potrefená husa. Rozdělena je do dvou částí, přičemž v první, analýze mikroprostředí, je rozebrán podnik a aplikován Porterův model pěti sil. A v části druhé je zanalyzováno …moreAbstract:
The objective of the Bachelor thesis is to establish trends based on analysis of marketing environment of the company and to pinpoint strengths and weaknesses, where necessary, to estimate the risk and the possibility of the company. Was applied to the analysis of marketing environment of the firm Potrefená husa. It is divided into two parts, the first, the analysis of the micro-environment, it is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2011
Identifier:
18990
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RADOVÁ, Veronika. \textit{Analýza marketingového prostředí vybrané firmy}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/egfytd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RADOVÁ, Veronika. Analýza marketingového prostředí vybrané firmy. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Barbora Maxová -
Návrh marketingové strategie značky Cider Demokrat pro vstup na trh B2C
Daniel Erben -
Marketingové řízení včetně projektové studie
Dimitrij Samsin -
Návrh marketingové strategie firmy Alfa Return Wine s.r.o.
Miroslava Příložná -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Michael Nitsche -
Strategická analýza společnosti Mikro Trading a.s.
Michal Chromek -
Modelování a simulace hybridní mikro sítě v prostředí PSCAD
Martin Moravčík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights