Analýza marketingového prostředí vybrané firmy – Veronika RADOVÁ
Veronika RADOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingového prostředí vybrané firmy
The analysis of marketing environment for selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je stanovit trendy na základě analýzy marketingového prostředí dané firmy a vytipovat silné a slabé stránky, popřípadě odhadnout ohrožení a možnosti firmy. Byla aplikována analýza marketingového prostředí na podnik Potrefená husa. Rozdělena je do dvou částí, přičemž v první, analýze mikroprostředí, je rozebrán podnik a aplikován Porterův model pěti sil. A v části druhé je zanalyzováno …víceAbstract:
The objective of the Bachelor thesis is to establish trends based on analysis of marketing environment of the company and to pinpoint strengths and weaknesses, where necessary, to estimate the risk and the possibility of the company. Was applied to the analysis of marketing environment of the firm Potrefená husa. It is divided into two parts, the first, the analysis of the micro-environment, it is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
18990
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RADOVÁ, Veronika. Analýza marketingového prostředí vybrané firmy. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Barbora Maxová -
Návrh marketingové strategie značky Cider Demokrat pro vstup na trh B2C
Daniel Erben -
Marketingové řízení včetně projektové studie
Dimitrij Samsin -
Návrh marketingové strategie firmy Alfa Return Wine s.r.o.
Miroslava Příložná -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Michael Nitsche -
Strategická analýza společnosti Mikro Trading a.s.
Michal Chromek -
Modelování a simulace hybridní mikro sítě v prostředí PSCAD
Martin Moravčík
Název
Vložil
Vloženo
Práva