Kathrin Weber

Diplomová práce

Media perception of companies’ CSR initiatives: Exemplary case of adidas x Parley for the Oceans

Media perception of companies’ CSR initiatives: Exemplary case of adidas x Parley for the Oceans
Anotace:
Corporate social responsibility (CSR) has become one of the most relevant topics in the past years, its relevance peaking in September 2019, with the biggest so-called climate strikes happening worldwide. Rising temperatures and the overall climate change became a global issue, threatening billions of people. It is an undeniable fact that calls for action from individuals, governments, and companies …více
Abstract:
Corporate social responsibility (CSR) has become one of the most relevant topics in the past years, its relevance peaking in September 2019, with the biggest so-called climate strikes happening worldwide. Rising temperatures and the overall climate change became a global issue, threatening billions of people. It is an undeniable fact that calls for action from individuals, governments, and companies …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
  • Vedoucí: Daniela Pauknerová
  • Oponent: Eva Kašparová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80136

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management