Media perception of companies’ CSR initiatives: Exemplary case of adidas x Parley for the Oceans – Kathrin Weber
Kathrin Weber
Diplomová práce
Media perception of companies’ CSR initiatives: Exemplary case of adidas x Parley for the Oceans
Media perception of companies’ CSR initiatives: Exemplary case of adidas x Parley for the Oceans
Anotace:
Corporate social responsibility (CSR) has become one of the most relevant topics in the past years, its relevance peaking in September 2019, with the biggest so-called climate strikes happening worldwide. Rising temperatures and the overall climate change became a global issue, threatening billions of people. It is an undeniable fact that calls for action from individuals, governments, and companies …víceAbstract:
Corporate social responsibility (CSR) has become one of the most relevant topics in the past years, its relevance peaking in September 2019, with the biggest so-called climate strikes happening worldwide. Rising temperatures and the overall climate change became a global issue, threatening billions of people. It is an undeniable fact that calls for action from individuals, governments, and companies …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80136
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: Daniela Pauknerová
- Oponent: Eva Kašparová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80136
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Social Responsibility (CSR) as a marketing tool and their application in Russian Far East
Vladimir Kashtanov -
Percepce konceptu CSR z pohledu malých a středních firem a odlišnosti jeho uplatnění v České republice a ve Francii
Adéla Kolovecká -
Using CSR to increase the value of the company
Jana Nováková