Sravnenie cheshskih i ukrainskih internet-magazinov – Bc. Yelyzaveta FROLOVA
Bc. Yelyzaveta FROLOVA
Bakalářská práce
Sravnenie cheshskih i ukrainskih internet-magazinov
Comparison of Czech and Ukrainian online stores
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to compare Czech and Ukrainian e-shops. In the introductory chapter the traditional trade in the Czech Republic and Ukraine is characterized and then the specifics of current online stores in these countries, ways of shopping online and the characteristics of Czech and Ukrainian e-shops are described. An important part of the presented bachelor thesis is own research …víceAbstract:
Cílem předložené bakalářské práce je srovnání českých a ukrajinských e-shopů. V úvodní kapitole stručně charakterizujeme tradiční obchod na Ukrajině a v České republice. V dalších kapitolách postupně popisujeme specifika současných internetových obchodů v uvedených zemích, způsoby nakupování online a charakterizujeme české a ukrajinské e-shopy. Významnou součástí předkládané bakalářské práce je náš …více
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ljuba Mrověcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FROLOVA, Yelyzaveta. Sravnenie cheshskih i ukrainskih internet-magazinov. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh zlepšení marketingové strategie firmy Notino na německém trhu
Julie Polachová -
Komplexní marketingová strategie podniku
Petra Nováková -
Transformace marketingové strategie na změny tržního prostředí v oboru zkušebnictví
Daniel Kudláček -
Uvádění na trh potravin s využitím hmyzího proteinu jako potraviny nového typu: návrh a rozpočet marketingové strategie.
Helena Ukropcová -
Marketingová strategie MICE akce
Petra Schneiderová -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Online marketingová komunikace e-shopů se sportovním vybavením v České republice
Simona Kelemenová -
Vliv online marketingových aktivit na prodej kapslové kávy na konkrétním e-shopu
Andrea Fialová