Měření spokojenosti zákazníků maloobchodního řetězce s oděvy – Adéla Novická
Adéla Novická
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodního řetězce s oděvy
Customer Satisfaction Measurement with the Clothing Retail Chain
Anotace:
Tématem této bakalářské práce bylo měření spokojenosti zákazníků s konkrétním maloobchodním řetězcem s oděvy. Cílem práce bylo, na základě sesbíraných dat a jejich analýzy, přinést návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků v různých oblastech fungování maloobchodních jednotek společnosti Takko Fashion s.r.o.. Vedlejším cílem výzkumu bylo zjištění názorů spotřebitelů na společensky prospěšné …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis was the measurement of customer satisfaction with a particular clothing retail chain. The aim of the work was, based on the collected data and their analysis, to bring suggestions and recommendations for increasing customer satisfaction in various areas of operation of retail units of Takko Fashion s.r.o. A sec ondary objective of the research was to find out the opinions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/147015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Martin Polák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní sítě lékáren
Petr Labor -
Měření spokojenosti zákazníků na trhu domovních komunikačních a přístupových systémů
Aneta Paroulková -
Měření spokojenosti zákazníků se službami městské hromadné dopravy
Martina Příhodová -
Měření spokojenosti zákazníků s lázeňskými službami
Marek Jaroš -
Měření spokojenosti zákazníků prodejny potravin
Kamil Šklář -
Měření spokojenosti zákazníků baru
Petra Belásová -
Měření spokojenosti zákazníků se službami hotelu
Zuzana Calábková