Znalost a zkušenosti zákazníků s vlastními značkami obchodníků – Klára KAVANOVÁ
Klára KAVANOVÁ
Bachelor's thesis
Znalost a zkušenosti zákazníků s vlastními značkami obchodníků
Knowledge and Own Experience with Private Labels
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá znalostmi a zkušenostmi zákazníků s vlastními značkami obchodníků, které se také označují jako privátní značky. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké názory mají zákazníci na konkrétní privátní značky vybraného maloobchodního řetězce Albert. Teoretická část analyzuje dostupnou literaturu převážně v oblasti značek, brand managementu a privátních značek. Dále jsou zde charakterizovány …moreAbstract:
This bachelor thesis investigates knowledge and the experience of customers with own brands of retailers which are also called private brands. The main aim of the thesis is to determine which opinions the customers have about specific private brands of the selected retail chain Albert. The theoretical part analyses the available literature in the area of brands, brands management and private brands …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 15. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAVANOVÁ, Klára. \textit{Znalost a zkušenosti zákazníků s vlastními značkami obchodníků}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/egq03o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAVANOVÁ, Klára. Znalost a zkušenosti zákazníků s vlastními značkami obchodníků. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu
Kateřina Katrňáková -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Lucie ŠEFČÍKOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Radek MIXAN -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Zdeněk BLAŽEK -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Michaela KŘEMENOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Tereza KOVANDOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Adriana KATRUŠINOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights