Znalost a zkušenosti zákazníků s vlastními značkami obchodníků – Klára KAVANOVÁ
Klára KAVANOVÁ
Bakalářská práce
Znalost a zkušenosti zákazníků s vlastními značkami obchodníků
Knowledge and Own Experience with Private Labels
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá znalostmi a zkušenostmi zákazníků s vlastními značkami obchodníků, které se také označují jako privátní značky. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké názory mají zákazníci na konkrétní privátní značky vybraného maloobchodního řetězce Albert. Teoretická část analyzuje dostupnou literaturu převážně v oblasti značek, brand managementu a privátních značek. Dále jsou zde charakterizovány …víceAbstract:
This bachelor thesis investigates knowledge and the experience of customers with own brands of retailers which are also called private brands. The main aim of the thesis is to determine which opinions the customers have about specific private brands of the selected retail chain Albert. The theoretical part analyses the available literature in the area of brands, brands management and private brands …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAVANOVÁ, Klára. Znalost a zkušenosti zákazníků s vlastními značkami obchodníků. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu
Kateřina Katrňáková -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Lucie ŠEFČÍKOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Radek MIXAN -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Zdeněk BLAŽEK -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Michaela KŘEMENOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Tereza KOVANDOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Adriana KATRUŠINOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva