Klára Opletalová

Master's thesis

Budování a image značky DOBRÁ VODA

Anotácia:
Cílem této diplomové práce je analyzovat počáteční vývoj budování značky DOBRÁ VODA, srovnat marketingové komunikace stolních a minerálních vod a zhodnotit image značky DOBRÁ VODA na základě průzkumu trhu. Předpokladem je, že povědomí o značce DOBRÁ VODA je poměrně vysoké, ale image značky z důvodu vysoké konkurence na trhu postupně upadá a DOBRÁ VODA se mezi svými konkurenty není schopna výrazně odlišit …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
  • Vedúci: Milan Puchýř

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/1935