Školní připravenost dětí z mateřské školy alternativního typu (Marie Montessori) – Bc. Lucie KERHARTOVÁ
Bc. Lucie KERHARTOVÁ
Bakalářská práce
Školní připravenost dětí z mateřské školy alternativního typu (Marie Montessori)
School preparation of children from pre-school alternative type (Mary Montessori)
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na porovnání školní připravenosti dětí z klasické mateřské školy a mateřské školy typu Montessori. Teoretická část se proto věnuje osobnosti Marie Montessori a jejím pedagogickým principům a názorům. Dále se práce věnuje didaktickým pomůckám, které jsou při Montessori výuce využívány. Praktická část si poté všímá porovnání připravenosti dětí z klasické a Montessori školky …víceAbstract:
The Thesis is centered on comparing school preparation of children from classic day-care center and the kinder garden of Montessori type. The theoretical part is dedicated to the character of Maria Montessori and her pedagogical principles and opinions. Further the thesis describes didactic tools, which are used during Montessori lessons. The practical part is focused on comparing preparation of children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Margareta Garabiková Pártlová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KERHARTOVÁ, Lucie. \textit{Školní připravenost dětí z mateřské školy alternativního typu (Marie Montessori)}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/egvnku/.
Jak správně citovat práci
KERHARTOVÁ, Lucie. Školní připravenost dětí z mateřské školy alternativního typu (Marie Montessori). Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Soubor aktivit a pomůcek inspirovaných montessori vědeckým přístupem pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Kamila POSKOČILOVÁ -
Vliv montessori pomůcky na výuku desetinných čísel
Eliška Hrochová -
Využití Montessori prvků v terapii dětí předškolního věku
Kateřina ŠKVOROVÁ -
Základní škola M. Montessori a aplikace Montessori myšlenek v praxi
Hana BLÁHOVÁ -
Hra a hračka a jejich pedagogické využití v koncepci Marie Montessori
Eva KLEINOVÁ -
Vzdělávací metody Marie Montessori
Jitka BAGHDADY -
Alternativní vzdělávání Předškolní pedagogika Marie Montessori
Kateřina FRYZELKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva