Mgr. Kamila SKRIPALOVÁ

Master's thesis

Skončila doba "podnikových zpravodajů"? Projekt vydávání firemního zpravodaje jako nástroje vnitřního PR ve společnosti Moravské naftové doly, a. s.

Finished the time of company bulletins? The company bulletin project of Moravské naftové doly.
Abstract:
Diplomová práce zpracovává návrh projektu vydávání firemního zpravodaje pro Moravské naftové doly {--} největší společnost zabývající se průzkumem a těžbou ropy a zemního plynu a provozováním podzemních zásobníků zemního plynu v České republice i zahraničí. Vzhledem k rozmanitosti její organizační struktury, která sdružuje geology, ložiskové a těžební inženýry, ekonomy i dělníky z různých oborů, je …more
Abstract:
Diploma work processes project of company bulletin for Moravské naftové doly {--} the biggest company engaged in exploration and production of crude oil and natural gas and as well as the construction and operation of underground gas storage facilities in the Czech Republic and also abroad. Considering her organization chart that associates geologists, mining engineers, economists also workers from …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Accessible from:: 20. 4. 2007
Identifier: 4970

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SKRIPALOVÁ, Kamila. Skončila doba "podnikových zpravodajů"? Projekt vydávání firemního zpravodaje jako nástroje vnitřního PR ve společnosti Moravské naftové doly, a. s.. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications