Analýza iracionálního nákupního chování – Edita Kratochvílová
Edita Kratochvílová
Bakalářská práce
Analýza iracionálního nákupního chování
Analysis of Irrational Buying Behavior
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat, jak se projevuje v nákupním rozhodování spotřebitele iracionalita. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickým výkladem týkajícím se marketingu, spotřebitelského chování, marketingové komunikace a značkové politiky. Tyto informace jsou následně použity jako podklad pro praktickou část. V praktické části je formou dotazníkového šetření …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to analyse how reflected irrationality in the purchasing deci-sions of consumers. The thesis is divided into two parts. The first part deals with theoretical interpretation relating to the marketing, consumer behaviour, marketing communications and brand policy. This information has been used as the basis for practical part. The practical part aim is through a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kratochvílová, Edita. Analýza iracionálního nákupního chování. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková