Green marketing firem v českém podnikatelském prostředí – Bc. Nicola Malá
Bc. Nicola Malá
Master's thesis
Green marketing firem v českém podnikatelském prostředí
Green Marketing of Companies in the Czech Business Environment
Anotácia:
Diplomová práce na téma Green marketing firem v českém podnikatelském prostředí se věnuje environmentální problematice z pohledu podniků v České republice. Cílem diplomové práce je analýza green marketingu automobilových firem v českém podnikatelském prostředí a porovnání green marketingových aktivit s vhodně zvolenou strategií v závislosti na požadavcích kladených zákazníky. Návrhy a doporučení zjištěné …viacAbstract:
The diploma thesis Green marketing of companies in the Czech business environment deals with environmental issues from the point of view of companies in the Czech Republic. The aim of the diploma thesis is to analyze the green marketing of automotive companies in the Czech business environment and to compare green marketing activities with a suitably chosen strategy, depending on the requirements of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Práce na příbuzné téma
-
The Plastic Age: Evaluation of Green Marketing Communication of Infiberry s.r.o. - Frusack
Lucie Stejskalová -
Marketingová komunikace firmy Green Ways
Lucie Valentová -
Green marketing a greenwashing v komunikaci retailových firem
Klára Škochová -
Plán marketingové komunikace společnosti ISP Green pro rok 2023
Johana Máhrlová -
Green marketing a greenwashing v komunikaci retailových firem
Klára Škochová -
Změna marketingové a komunikační strategie státních vlastníků lesů v reakci na kůrovcovou kalamitu
Martin Zajíček -
Green marketing a jeho využití ve vybraném podniku
Dominika Žáková -
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová
Názov
Vložil
Vložené
Práva