Analýza vnějšího prostředí České asociace in-line hokeje – Mgr. Tomáš Mlčoušek
Mgr. Tomáš Mlčoušek
Bachelor's thesis
Analýza vnějšího prostředí České asociace in-line hokeje
Analysis of external environment of Czech In-Line Hockey Association
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou vnějšího prostředí. Získáváním volně dostupných informací a dat je následně zpracována situační analýza a jsou identifikovány příležitosti a hrozby. Zvolili jsme si Českou asociaci in-line hokeje. Práce přibližuje poslání této asociace a identifikuje její příležitosti a hrozby.Abstract:
This bachelor´s thesis is focused on analysis of external environment. As the subject of our study we have chosen the Czech In-Line Hockey Association (ČAILH). The situation analysis was realized by processing of publicly available information and data. The opportunities and potential threats were identified. Thus, this work presents the role of ČAILH and identifies its opportunities and threats.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sktvu/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2013
- Supervisor: prof. PhDr. Michal Charvát, CSc.
- Reader: Mgr. Adam Blažek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Effect of the market demand on the firm's profit
Anastasiia Dancheva -
Situační analýza vybraného podniku
Jana Znamenaná -
Situační analýza vybraného podniku
Lucie Urbánková -
Situační analýza vybraného podniku
Hana Völflová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Tereza Tůmová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Pavla Menčíková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Stanislav Foltýnek