Vizuálna prezentácia bilingválneho gymnázia na Myjave – Bc. Juraj Mička
Bc. Juraj Mička
Bakalářská práce
Vizuálna prezentácia bilingválneho gymnázia na Myjave
Visual presentation of a bilingual grammar school in Myjava
Abstract:
In the theoretical part, I introduce terms advertising and promotion, explain the difference between the two of them and describe different forms of promotion medium. Next, I introduce basic principles of creating an advertisement and requirements a good advertisement should meet. The practical part is focused on the design of a visual presentation for Gymnazium Myjava, particulary on a series of typographic …víceAbstract:
V teoretickej časti sa zaoberám pojmami reklama a propagácia, kde vysvetľujem ich základné rozdiely a rôzne formy propagačných prostriedkov. Uvádzam tu základné princípy tvorby reklamy a požiadavky, ktoré má dobrá reklama splňovať. Praktická časť práce je zameraná na tvorbu vizuálnej prezentácie pre Gymnázium Myjava, a to konkrétne na sériu typografických plagátov propagujúcich novootvorené bilingválne …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gmtsu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
- Oponent: MgA. Jana Malíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.