Návrh business modelu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb – Nikola Havelková
Nikola Havelková
Bakalářská práce
Návrh business modelu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb
Design of Business Model Focused on Cosmetic Services
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá navržením business modelu nového kosmetického salónu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb ve městě Bystřici pod Hostýnem. Práce se dělí na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřená na vymezení základních pojmů podnikání a právní formy podnikání. Dále se tato část věnuje definicím pojmů business model, business model Canvas a …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the design a business model of a new beauty salon focused on providing beauty services in Bystřice pod Hostýnem. The work is divided into two parts, theoretical and practical. This part is also devoted deals with definitions of business model, business model Canvas, and the difference between business model Canvas and Lean Canvas. Marketing analyzes are also described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Havelková, Nikola. Návrh business modelu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Financial Business Plan
Aigerim Amangeldinova -
Podnikatelský záměr - Kosmetický salon
Veronika Macháčková -
Analýza konkurenceschopnosti
Šárka Němcová -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Strategická analýza podniku
Lucie Jetelinová -
Implementace metody Lean v podniku s hmotnou produkcí
Nikola Lišková -
Lean production ve společnosti Avon Automotive a.s.
Veronika Dvořáková