Přínos interaktivního jazykového kurzu pro osobnostní a sociální rozvoj – Bc. Iva Jarošová
Bc. Iva Jarošová
Bachelor's thesis
Přínos interaktivního jazykového kurzu pro osobnostní a sociální rozvoj
The contribution of Interactive language course to social and personal development
Anotácia:
Anotace Autorka se v práci zabývá přínosem interaktivních jazykových kurzů pro sociální a osobnostní rozvoj žáků. V teoretické části vychází z cílů základního vzdělávání, klíčových kompetencí a průřezových témat, zejména osobnostní a sociální výchovy. Opírá se o principy zážitkové pedagogiky, které aplikuje ve výuce cizího jazyka, v tomto případě jazyka anglického. V praktické části popisuje konkrétní …viacAbstract:
Annotation The author deals with interactive courses and their contribution to social and personal development of a pupil. In the theoretical part she starts from the aims of the basic education, key competences especially personal and social development. The work is based on principles of experiential learning and its use in learning foreign language- in this case in English. In practical part will …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j4loz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedúci: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
- Oponent: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Práce na příbuzné téma
-
Angažovanost dospělých studentů v interaktivní výuce v jazykovém kurzu francouzštiny
Marek Nesnídal -
Teaching English at Vocational School with the Support of a Moodle Course
Miroslava Chaloupková -
Preparatory Course of English for Young Learners
Henrieta Furiková -
Implementation of Experiential Learning in the Form of Escape Games within English Lessons at Lower-Secondary Schools
Veronika Dufková -
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Využití deskových her ve výuce zeměpisu na 2. stupni základní školy
Barbora Naništová -
Methods of Learning and Personal Development
Alexandra Lazareva -
Didaktika dějepisu a zážitková pedagogika pro 2. stupeň ZŠ na příkladech z historie Sobotecka
Jan Janatka