Karolína Poláková

Bakalářská práce

Strategická analýza společnosti FRESHLABELS s.r.o.

Strategic analysis of FRESHLABELS s.r.o.
Anotace:
Záměrem bakalářské práce je vypracování strategické analýzy společnosti FRESHLABELS s.r.o. a následná formulace strategických doporučení ve střednědobém horizontu pro zajištění budoucí prosperity společnosti. Práce je rozdělena na dvě části, první, teoretická část se zabývá definicí, jednotlivými koncepty a metodami strategické analýzy, které jsou následně implementovány v druhé, praktické části. Jedná …více
Abstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to perform a strategic analysis of FRESHLABELS s.r.o. and subsequent formulation of strategic mid-term recommendations to ensure future prosperity of the company. The thesis is divided into two parts. First, the theoretical part contains theoretical approach and methods of strategic analysis, which are then implemented in the second, practical part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Karel Pernica
  • Oponent: Nikola Rosecká

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83262

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management