Strategická analýza společnosti FRESHLABELS s.r.o. – Karolína Poláková
Karolína Poláková
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti FRESHLABELS s.r.o.
Strategic analysis of FRESHLABELS s.r.o.
Anotace:
Záměrem bakalářské práce je vypracování strategické analýzy společnosti FRESHLABELS s.r.o. a následná formulace strategických doporučení ve střednědobém horizontu pro zajištění budoucí prosperity společnosti. Práce je rozdělena na dvě části, první, teoretická část se zabývá definicí, jednotlivými koncepty a metodami strategické analýzy, které jsou následně implementovány v druhé, praktické části. Jedná …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to perform a strategic analysis of FRESHLABELS s.r.o. and subsequent formulation of strategic mid-term recommendations to ensure future prosperity of the company. The thesis is divided into two parts. First, the theoretical part contains theoretical approach and methods of strategic analysis, which are then implemented in the second, practical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83262
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Karel Pernica
- Oponent: Nikola Rosecká
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83262
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Management and controlling of SME's
Karina Saina -
Management and Controlling of SME-s
Dmitriy Krupin -
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petr Tuan Nguyen -
Management and Controlling of SME-s
Tamila Mirkamalova -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva