Marketingový mix vybraného bankového produktu – Monika Hatinová
Monika Hatinová
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Marketing mix of the specific bank product
Abstract:
The bachelor thesis deals with a marketing mix of loan products offered by Slovenská sporiteľna, a. s. The first chapter covers theoretical definitions of the marketing mix with a focus on specific features in bank marketing. The second chapter includes a profile of Slovenská sporiteľňa, a. s. and its analysis of the loan products´ marketing mix using methods of qualitative research – of comparison …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou nástrojov marketingového mixu úverových produktov v Slovenskej sporiteľni, a. s., ktorá je najväčšou retailovou bankou na Slovensku. Prvá kapitola je zameraná na teoretické vymedzenie nástrojov marketingového mixu so zameraním sa na špecifické črty marketingu bankových služieb. V druhej kapitole je spracovaný profil Slovenskej sporiteľne, a. s. a analýza jej marketingového …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/broie/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Kristýna Kábrtová -
Návrh na zlepšení systému evidence prodeje ve společnosti FGA, s.r.o.
Lubomír Sáček -
Marketingový mix jako zdroj konkurenční výhody
Veronika Hybšová -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská