Dospívající s mentálním postižením v prostředí výchovného ústavu aneb jinakost jako bariéra začlenění – Bc. Ladislav Rosecký
Bc. Ladislav Rosecký
Bakalářská práce
Dospívající s mentálním postižením v prostředí výchovného ústavu aneb jinakost jako bariéra začlenění
Adolescents with mental disabilities in the environment of an educational facility aka difference as a barrier of socialisation
Anotace:
Téma práce: ,,Náročnost začlenění mentálně postižených ve výchovném ústavu“ Bakalářská práce pojednává o vhodnosti začlenění mentálně postižených ve výchovném ústavu, u kterých se potvrdilo ADHD, Tourettoův syndrom, autismus a porucha chování. Na základě analýzy odborné literatury i internetových zdrojů zjišťujeme a podrobně zkoumáme jinakost tří chlapců s postižením jako je ADHD, Tourettoův syndrom …víceAbstract:
Subject of thesis „Inclusion of the mentally disabled in an educational facility“ This bachelor’s thesis discusses the inclusion of the mentally disabled in an educational facility, who have been diagnosed with ADHD, Tourette’s syndrome, autism and behaviour disorder. Based on the analysis of professional literature and internet sources we will be thoroughly examining the difference of three boys with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h7k2f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Veronika Kolaříková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROSECKÝ, Ladislav. \textit{Dospívající s mentálním postižením v prostředí výchovného ústavu aneb jinakost jako bariéra začlenění}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/ehw6rh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití přístroje Balance Tutor v rehabilitaci LCA kolenního kloubu u sportovců
Markéta MRŇÁKOVÁ -
Využití Balance Tutor při terapii u roztroušené sklerózy
Barbora ROŽŇOVÁ -
The Mutual Influence of an Adult Learner and a Beginning Tutor in One-to-One Classes: a Case Study Based on Learning Style Preferences
Zuzana Habrovanská -
A New Role of an English Teacher: an E-tutor
Libuše Kohutová -
Analýza prostředí jazykových škol se zaměřením na vzdělávací společnost Tutor, s.r.o.
Táňa Maršíčková -
Role tutora při podpoře inkluzivního vzdělávání na základních školách
Natálie Matějíčková