Reklama - právní úprava a samoregulace v ČR a SR – Mgr. Alena Bláhová
Mgr. Alena Bláhová
Diplomová práce
Reklama - právní úprava a samoregulace v ČR a SR
Anotace:
Diplomová práce pojednává o právní regulaci a samoregulaci reklamy v ČR a SR. Je zaměřena na porovnání nejdůležitějších právních předpisů vztahujících se k právní úpravě reklamy. Z hlediska obsahu se práce skládá ze tří důležitých oddílů - jádro práce tvoří rozbor regulace nekalé soutěže v obchodním zákoníku, tj. generální klauzule a jednotlivé skutkové podstaty, a to jak pojmenované, tak nepojmenované …víceAbstract:
This work is about legal regulation and self-regulation of advertisement in Czech and Slovak Republic. Its concern to the most important rules in both states concerning advertisement, which are compared to each other. The work is consist of three important parts - the first is the analyse of legal regulation of unfair competition in business code. That means the general clause of unfair competition …víceKlíčová slova
reklama nekalá soutěž klamavá reklama srovnávací reklama nekalosoutěžní delikt generální klauzule hospodářská soutěž etický kodex rada pro reklamu samoregulace an advertisement comparative advertisement unfair competition ethical self-regulation deceptive advertisement general clause unfair advertisement
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s3g1n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 2. 2006
- Vedoucí: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Nekalosoutěžní jednání
Zuzana Beránková -
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu
Lucie Motlová -
Právní rozbor generální klauzule nekalé soutěže (po novelizaci)
Jiří Hölbling -
Případy nekalé soutěže podle generální klauzule
Tereza Žáčková -
Generální klauzule
Radek Janíček -
Vybrané skutkové podstaty podle generální klauzule
Tomáš Navrátil -
Vybrané skutkové podstaty nekalé soutěže v rámci generální klauzule
Věra Jakubíčková -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary