Spotřebitelské preference při nákupu vína – Bc. Veronika Stávková
Bc. Veronika Stávková
Diplomová práce
Spotřebitelské preference při nákupu vína
Consumer preferences of wine purchasing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelskými preferencemi při nákupu vína, a to především identifikací faktorů, které podstatným způsobem ovlivňují spotřebitele při nákupu vína. Cílem bylo navrhnout doporučení pro výrobce a distributory vína z hlediska optimalizace vybraných prvků marketingového mixu. Identifikace faktorů probíhala pomocí dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu prokázaly, že nejvíce …víceAbstract:
The diploma thesis deals with consumer preferences of wine purchasing, especially the identification of factors that significantly affect consumers when buying wine. The aim was to propose recommendations for wine producers and distributors in terms of optimizing selected elements of the marketing mix. The factors were identified using a questionnaire survey. The results of the research showed that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Podnikový management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřeba piva v České republice a preference spotřebitelů při jeho výběru
Richard Kopsa -
Spotřebitelské preference vybraných skupin spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Lucie Palasová -
Spotřebitelské preference dlouhodobě nezaměstnaných
Miroslava Jandeková -
Spotřebitelské preference na trhu s oleji a tuky ve vybraném kraji
Anna Kahounová -
Spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě cukru a jeho alternativ v České republice
Kateřina Laňarová -
Spotřebitelské preference při nákupu mléka
Šimon Kuba -
Trendy ovlivňující spotřebitelské preference ve vybraném trhu
Iveta Hotovcová -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková