Zážitkové aktivity jako edukativní nástroj v muzejních programech – Bc. Gabriela SOKOLOVÁ LOSKOTOVÁ
Bc. Gabriela SOKOLOVÁ LOSKOTOVÁ
Diplomová práce
Zážitkové aktivity jako edukativní nástroj v muzejních programech
Experience pedagogy as an educational tool in museum programs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využíváním zážitkových aktivit a výchovy a vzděláváním skrze zážitku, jako edukačního nástroje při plánování i realizaci edukačních programů Husitského muzea v Táboře. Zjišťuje, jaké faktory ovlivňují spokojenost návštěvníků, případně opakovanou účast. Popisuje používané metody a formy práce v edukaci v Muzeu.Abstract:
The thesis deals with the use of experiential activities and education and education through experience, as an educational tool in the planning and implementation of educational programs of the Hussite Museum in Tábor. It determines what factors affect visitor satisfaction or repeated participation. It describes the methods and forms of work used in education in the Museum.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Richard Macků, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOKOLOVÁ LOSKOTOVÁ, Gabriela. \textit{Zážitkové aktivity jako edukativní nástroj v muzejních programech}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Teologická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/ei09ve/.
Jak správně citovat práci
SOKOLOVÁ LOSKOTOVÁ, Gabriela. Zážitkové aktivity jako edukativní nástroj v muzejních programech. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Edukační programy ve výstavních institucích v Ústeckém kraji: návrh edukačních programů s ohledem na vzdělávací obsah předmětu Výtvarná výchova.
Šárka STUDECKÁ -
Muzejní edukační programy jako specifické formy prezentace kulturního dědictví
Tereza Pekárková -
Komparace uměleckého vzdělávání v České republice a Francii se zaměřením na edukační programy muzeí a galerií
Markéta Galiová -
Edukační programy v muzeích pro děti mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením
Michaela Kubešová -
Edukační programy v Muzeu skla a bižuterie v Jablonci nad Nisou
Alice Kordíková -
Doprovodné programy pro krátkodobé výstavy Památníku písemnictví na Moravě zaměřené na děti předškolního věku a školní skupiny
Jana Poláková -
Lektorské programy Muzea Vysočiny Třebíč a jejich význam pro instituci
Soňa Donutilová -
Zážitková pedagogika v předškolní výchově u dětí s autismem
Kryštof POKORNÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva