Měření spokojenosti zákazníků se službami banky – Zuzana Vandriáková
Zuzana Vandriáková
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků se službami banky
Customer Satisfaction Measurement with Bank Services
Anotace:
Práce je vypracována na téma „Měření spokojenosti zákazníků banky“, konkrétně se jedná o pobočku České spořitelny v Havířově. Cílem práce je změřit úroveň spokojenosti zákazníků s touto pobočkou, dále zjistit jaké je využití samoobslužné zóny, internetového bankovnictví a mobilních aplikací. Pro splnění tohoto cíle byla využita metoda elektronického i osobního dotazování. Z provedeného výzkumu vyplývá …víceAbstract:
Theme of thesis is „Customer Satisfaction Measurement with Bank Services“, specifically branch office of Česká spořitelna in Havířov city. The main objective is to measure customer satisfaction with this branch office, obtain data about use of Self-service zone, Internet banking and Mobile applications. There was used electronic and personal questioning method. The conducted research shows that greatest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117707
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
Andrea Jančíková -
Možnosti měření spokojenosti zaměstnanců ve vybrané firmě
Natálie Janáčová -
Dotazníkové šetření spokojenosti studentů oboru radiologický asistent s odbornou praxí
Jan Vostřel -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Analýza míry spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Nielsen Admosphere, a.s.
Eva Berounská -
Analýza spokojenosti zaměstnanců s odměňováním ve vybrané organizaci
Annette Truxová -
Výzkum spokojenosti provizních prodejců s CK Čedok a.s.
Jana Taušová