Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu – Bc. Sharon Gruberová
Bc. Sharon Gruberová
Diplomová práce
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Marketing Strategy for Introducing a New Consulting Services for Athletes on the Market
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii nově vstupujícího poradenského centra pro sportovce na trh. Cíle bude dosaženo pomocí analýzy konkurenčního trhu a potenciálních zákazníků. V teoretické části práce budou objasněny pojmy jako například služby a jejich specifika v marketingovém pojetí, modrý a rudý oceán, budování značky, marketingová strategie. V praktické části práce …víceAbstract:
The aim of this thesis is to develop a suitable marketing strategy for introducing a new consutling services for athlets on the market. The goal will be achieved through an analysis of the competitive market and an analysis of the behavior and wishes of potential customers. The theoretical part of the thesis will explain concepts such as services and their specifics in marketing, blue and red ocean …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/cb3j3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRUBEROVÁ, Sharon. \textit{Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ei5q3y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Transformation of IT Services in ŠKODA AUTO DigiLab and DHL Information Services Europe through Application of Scaled Agile Frameworks
Olesia Lacko -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Ubytovací služby a jejich klasifikace z hlediska jejich vlivu na odpovědnost jejich poskytovatele
Lukáš Vacuška -
Ošetřovatelky a všeobecné sestry a jejich pracovní podmínky: komparace situace ve službách sociální péče a charitních službách sociální péče
Anita Paluříková -
Děti a mladiství jako klienti sociálních služeb a jejich pohled na sociální práci a práci sociálního pracovníka
Kamila PETROVÁ -
Zpravodajské služby a jejich úloha v boji proti hybridním hrozbám a terorismu
Jiří Veselý -
Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež a jejich smysl a význam pohledem jejich pracovníků
Jana SITTEROVÁ