Bc. Kristýna Horáková
Master's thesis
Tvorba komunikační kampaně
Development of communication campaign
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit komunikační kampaň na segment likérových vín firmy VÍNO J. STÁVEK. Práce je rozdělena do dvou nosných částí. V první teoretické části je vymezen koncept integrované marketingové komunikace a rovněž je věnován prostor modelům komunikačního procesu v marketingové komunikaci. Autorka se dále věnuje komparaci vybraných přístupů pro tvorbu komunikační kampaně, z nichž následně …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis is to develop a communication campaign, considering a market segment of liqueur wines, for chosen company VÍNO J. STÁVEK. The thesis is divided into two structural parts. In the first theoretical part there is defined the concept of integrated marketing communication and also the communication process models in marketing communication. The author also discusses the …moreKeywords
Integrovaná marketingová komunikace modely komunikačního procesu modely hierarchie účinků efektivita komunikační kampaně nástroje komunikačního mixu Integrated marketing communications communication process models hierarchy of effects models effectiveness of communication campaign tools of communication mix
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gzaht/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová