Bc. Kristýna Horáková

Diplomová práce

Tvorba komunikační kampaně

Development of communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit komunikační kampaň na segment likérových vín firmy VÍNO J. STÁVEK. Práce je rozdělena do dvou nosných částí. V první teoretické části je vymezen koncept integrované marketingové komunikace a rovněž je věnován prostor modelům komunikačního procesu v marketingové komunikaci. Autorka se dále věnuje komparaci vybraných přístupů pro tvorbu komunikační kampaně, z nichž následně …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis is to develop a communication campaign, considering a market segment of liqueur wines, for chosen company VÍNO J. STÁVEK. The thesis is divided into two structural parts. In the first theoretical part there is defined the concept of integrated marketing communication and also the communication process models in marketing communication. The author also discusses the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta