Bc. Kristýna Horáková

Master's thesis

Tvorba komunikační kampaně

Development of communication campaign
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit komunikační kampaň na segment likérových vín firmy VÍNO J. STÁVEK. Práce je rozdělena do dvou nosných částí. V první teoretické části je vymezen koncept integrované marketingové komunikace a rovněž je věnován prostor modelům komunikačního procesu v marketingové komunikaci. Autorka se dále věnuje komparaci vybraných přístupů pro tvorbu komunikační kampaně, z nichž následně …more
Abstract:
The goal of the submitted thesis is to develop a communication campaign, considering a market segment of liqueur wines, for chosen company VÍNO J. STÁVEK. The thesis is divided into two structural parts. In the first theoretical part there is defined the concept of integrated marketing communication and also the communication process models in marketing communication. The author also discusses the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta