Bc. Kristýna Horáková
Diplomová práce
Tvorba komunikační kampaně
Development of communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit komunikační kampaň na segment likérových vín firmy VÍNO J. STÁVEK. Práce je rozdělena do dvou nosných částí. V první teoretické části je vymezen koncept integrované marketingové komunikace a rovněž je věnován prostor modelům komunikačního procesu v marketingové komunikaci. Autorka se dále věnuje komparaci vybraných přístupů pro tvorbu komunikační kampaně, z nichž následně …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis is to develop a communication campaign, considering a market segment of liqueur wines, for chosen company VÍNO J. STÁVEK. The thesis is divided into two structural parts. In the first theoretical part there is defined the concept of integrated marketing communication and also the communication process models in marketing communication. The author also discusses the …víceKlíčová slova
Integrovaná marketingová komunikace modely komunikačního procesu modely hierarchie účinků efektivita komunikační kampaně nástroje komunikačního mixu Integrated marketing communications communication process models hierarchy of effects models effectiveness of communication campaign tools of communication mix
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gzaht/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová