Tvorba internetového obchodu a analýza používaných nástrojů – David Balko
David Balko
Bachelor's thesis
Tvorba internetového obchodu a analýza používaných nástrojů
Online Store Creation and the Analysis of the Used Tools
Abstract:
Cílem práce je popsat uvedení konkrétního internetového obchodu na trh, vytvořit jeho marketingovou strategii a zhodnotit efektivitu použitých prvků této strategie založenou na využití vybraných nástrojů. Teoretická část popisuje vybrané nástroje a praktiky používané v oblasti jak české, tak i světové e-commerce. V praktické části je z těchto nástrojů vytvořena marketingová strategie pro daný e shop …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe the launch of particular online store to the market, to create its marketing strategy and to evaluate the efficiency of the tools that this strategy uses. The theoretical part describes the chosen tools and practices employed in Czech and global e-commerce. In the practical part, the marketing strategy for the aforementioned online store is created using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB10242
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2018
- Supervisor: Ing. Tereza Otčenášková, BA
- Reader: Ing. Karel Mls, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BALKO, David. \textit{Tvorba internetového obchodu a analýza používaných nástrojů}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/eiekxl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finanční management
Theses on a related topic
-
Implementace metod Search Engine Optimalization a analýza klíčových slov ve vědecko-technických článcích
Ondrej Chudáčik -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
Aneta Svobodová -
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Adam BEŠINA -
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Tomáš Roudnický -
Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
Jakub Černý
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights