Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele. – Ing. Petra ZÍTKOVÁ
Ing. Petra ZÍTKOVÁ
Master's thesis
Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.
Utilitazion specificity consumer purchase behaviour promotion project.
Abstract:
V teoretické části této diplomové práce je definován cílový trh. Klade důraz na pečlivou segmentaci a uvádí z jakých hledisek lze segmentovat cílové skupiny. Podrobně je roze-psána teorie komunikačního mixu a především část podpory prodeje v maloobchodě. Dále se práce věnuje spotřebiteli samotnému, jeho nákupnímu chování, vlivu referenčních skupin a community marketingu. Praktická část se věnuje marketingovým …moreAbstract:
The theoretical part defines target market. It emphasizes a careful segmentation, indicates aspects from which target groups can be defined. The theory of communication mix is described in a similar manner, especially the part dedicated to promotion in retailing. Fur-thermore, the thesis deals with the consumers, their purchase behaviour, influence of refe-rence groups and community marketing. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
14934
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÍTKOVÁ, Petra. \textit{Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/eig615/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZÍTKOVÁ, Petra. Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová