Marketingové příležitosti v cestovním ruchu v mikroregionu Mostecko – Lukáš GERGEL
Lukáš GERGEL
Bakalářská práce
Marketingové příležitosti v cestovním ruchu v mikroregionu Mostecko
Marketing opportunities in tourism in microregion Most
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zanalyzovat marketingové možnosti v cestovním ruchu v mikroregionu Mostecka. Mapuje nejdříve důležitost cestovního ruchu pro národní hospodářství a rozdělení jeho typologie. V další kapitole zkoumá již místní potenciál pro cestovní ruch v mikroregionu Mostecka a jeho následné využití a rozvoj. Práce vychází ze základní charakteristiky vybrané lokality a socioekonomické …víceAbstract:
The goal of my bachelor thesis is to analyze marketing opportunities in tourism in microregion Most. Maps the first importance of tourism to the national economy and distribution of its typology. The next chapter examines local potential for tourism in the microregion Most and its subsequent use and development. The work is based on the basic characteristics of the selected location and socioeconomic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GERGEL, Lukáš. \textit{Marketingové příležitosti v cestovním ruchu v mikroregionu Mostecko}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/eiimf7/.
Jak správně citovat práci
GERGEL, Lukáš. Marketingové příležitosti v cestovním ruchu v mikroregionu Mostecko. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová