Logopedická intervence u těžce zrakově postižených dětí se zaměřením na lexikálně-sémantickou rovinu – Bc. Alice Šestáková
Bc. Alice Šestáková
Bachelor's thesis
Logopedická intervence u těžce zrakově postižených dětí se zaměřením na lexikálně-sémantickou rovinu
Speech therapy intervention for severelly visually impaired children with a focus on lexical-semantic level
Abstract:
Hlavním cílem práce je zjištění, zdali má na správné používání slov vliv na chápání významu slov a to zejména u nevidomých dětí. Zaměřujeme se tedy na lexikálně sémantickou rovinu. Práce propojuje jak témata zrakového postižení, tak témata logopedické intervence u nevidomých. K dosažení cílů byly využity odborné publikace a kvantitativní výzkum. Pokud na výsledky výzkumné sondy bakalářské práce hledíme …moreAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to determine whether there is an influence of correct words usage on understanding the words meaning, especially for blind children. The main goal of the bachelor thesis is to determine whether it has the correct use of words influence the understanding of the meaning of words, especially for blind children. There is a focus on the lexical and semantic level …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lwvt3/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠESTÁKOVÁ, Alice. \textit{Logopedická intervence u těžce zrakově postižených dětí se zaměřením na lexikálně-sémantickou rovinu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/eiiojd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Používání optických pomůcek v inkluzivním vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Adéla SAMKOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Význam slov a slovotvorba v 7. ročníku ZŠ
Barbora Kokorská -
Práce s významem nových slov v interakci v hodinách anglického jazyka
Simona Jírová -
Mezijazyková homonymie v rusko-českém překladu na příkladu pěti vybraných dvojic slov
Martina Vacková -
Způsoby zprostředkování významu slov žákům v předmětu český jazyk a literatura na 1. stupni ZŠ
Tereza TIPPLOVÁ -
Odhadování významu slov při čtení jako metoda výuky slovní zásoby
Klára Hewitt -
Mobilní aplikace: Elektronický slovník s definicemi založenými na derivačních rysech slovotvorně motivovaných slov
Kryštof Davídek