Logopedická intervence u těžce zrakově postižených dětí se zaměřením na lexikálně-sémantickou rovinu – Bc. Alice Šestáková
Bc. Alice Šestáková
Bakalářská práce
Logopedická intervence u těžce zrakově postižených dětí se zaměřením na lexikálně-sémantickou rovinu
Speech therapy intervention for severelly visually impaired children with a focus on lexical-semantic level
Anotace:
Hlavním cílem práce je zjištění, zdali má na správné používání slov vliv na chápání významu slov a to zejména u nevidomých dětí. Zaměřujeme se tedy na lexikálně sémantickou rovinu. Práce propojuje jak témata zrakového postižení, tak témata logopedické intervence u nevidomých. K dosažení cílů byly využity odborné publikace a kvantitativní výzkum. Pokud na výsledky výzkumné sondy bakalářské práce hledíme …víceAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to determine whether there is an influence of correct words usage on understanding the words meaning, especially for blind children. The main goal of the bachelor thesis is to determine whether it has the correct use of words influence the understanding of the meaning of words, especially for blind children. There is a focus on the lexical and semantic level …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lwvt3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠESTÁKOVÁ, Alice. \textit{Logopedická intervence u těžce zrakově postižených dětí se zaměřením na lexikálně-sémantickou rovinu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/eiiojd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Používání optických pomůcek v inkluzivním vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Adéla SAMKOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Význam slov a slovotvorba v 7. ročníku ZŠ
Barbora Kokorská -
Práce s významem nových slov v interakci v hodinách anglického jazyka
Simona Jírová -
Mezijazyková homonymie v rusko-českém překladu na příkladu pěti vybraných dvojic slov
Martina Vacková -
Způsoby zprostředkování významu slov žákům v předmětu český jazyk a literatura na 1. stupni ZŠ
Tereza TIPPLOVÁ -
Odhadování významu slov při čtení jako metoda výuky slovní zásoby
Klára Hewitt -
Mobilní aplikace: Elektronický slovník s definicemi založenými na derivačních rysech slovotvorně motivovaných slov
Kryštof Davídek