Zásady firemní vnější komunikace - metodiky hodnocení firemních webů – Jiří Rudiš
Jiří Rudiš
Master's thesis
Zásady firemní vnější komunikace - metodiky hodnocení firemních webů
Abstract:
Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První pojednává z psychologického hlediska o vizuálním vnímání a využití poznatků při designu webových stránek a tvorbě reklamy. Druhá je zaměřena na sociální komunikaci a aplikaci poznatků při prezentování. V třetí části je vysvětlen význam podnikové identity ? podnikové komunikace, podnikového designu a podnikového jednání. V poslední části je navržena …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3676
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2007
- Supervisor: Stanislav Horný
- Reader: Tomáš Vilím
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3676
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Přístupnost mobilního webu obce
Marek Nový -
Přístupnost mobilního webu institucí veřejné správy
Ondřej Popek -
Využití metodiky WCAG 2.0 při hodnocení použitelnosti a přístupnosti webů nízkonákladových leteckých společností s důrazem na zákazníka
Ondřej Sedláček -
Nonverbální komunikace jako nezbytný nástroj managera
Petr Kozák -
Vizuální identita a audiovizuální tvorba metalové kapely Slipknot
Pavlína MACHÁČKOVÁ -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita neziskové organizace Středisko náhradní rodinné péče
Jan Jursík -
Vizuální identita značky Nugátovník
Aleksandra Kruk