Jiří Rudiš

Master's thesis

Zásady firemní vnější komunikace - metodiky hodnocení firemních webů

Abstract:
Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První pojednává z psychologického hlediska o vizuálním vnímání a využití poznatků při designu webových stránek a tvorbě reklamy. Druhá je zaměřena na sociální komunikaci a aplikaci poznatků při prezentování. V třetí části je vysvětlen význam podnikové identity ? podnikové komunikace, podnikového designu a podnikového jednání. V poslední části je navržena …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2007
  • Supervisor: Stanislav Horný
  • Reader: Tomáš Vilím

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3676