Zásady firemní vnější komunikace - metodiky hodnocení firemních webů – Jiří Rudiš
Jiří Rudiš
Diplomová práce
Zásady firemní vnější komunikace - metodiky hodnocení firemních webů
Anotace:
Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První pojednává z psychologického hlediska o vizuálním vnímání a využití poznatků při designu webových stránek a tvorbě reklamy. Druhá je zaměřena na sociální komunikaci a aplikaci poznatků při prezentování. V třetí části je vysvětlen význam podnikové identity ? podnikové komunikace, podnikového designu a podnikového jednání. V poslední části je navržena …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3676
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2007
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Tomáš Vilím
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3676
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Využití metodiky WCAG 2.0 při hodnocení použitelnosti a přístupnosti webů nízkonákladových leteckých společností s důrazem na zákazníka
Ondřej Sedláček -
Přístupnost mobilního webu obce
Marek Nový -
Přístupnost mobilního webu institucí veřejné správy
Ondřej Popek -
Nonverbální komunikace jako nezbytný nástroj managera
Petr Kozák -
Vizuální identita a audiovizuální tvorba metalové kapely Slipknot
Pavlína MACHÁČKOVÁ -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita neziskové organizace Středisko náhradní rodinné péče
Jan Jursík -
Vizuálna identita kultúrnej udalosti: Festival Poznanie
Natália Búzková