MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE STUDIJNÍM PROGRAMU REKREOLOGIE-PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU – Nikola ČECHÁKOVÁ
Nikola ČECHÁKOVÁ
Bachelor's thesis
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE STUDIJNÍM PROGRAMU REKREOLOGIE-PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU
Marketing Communication in the Study Program Recreation and Leisure Studies
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá roli marketingové komunikace v oblasti studia Rekreologie, s důrazem zejména na využití sociálních médií, event marketingu a vizuální identity. Práce sezabývá tím, jak efektivní strategie marketingové komunikace, včetně využití platforem, jako Instagram a Facebook, přispívají k propagaci studijního programu Rekreologie a interakci se současnými i potenciálními studenty …moreAbstract:
This bachelor thesis explores the role of marketing communication in the field of Recreation and Leisure Studies, with particular emphasis on the use of social media, event marketing and visual identity. The thesis explores how effective marketing communication strategies, including the use of platforms such as Instagram and Facebook, contribute to the promotion of the Recreation and Leisure Studies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČECHÁKOVÁ, Nikola. \textit{MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE STUDIJNÍM PROGRAMU REKREOLOGIE-PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2024. Available from: https://theses.cz/id/eikk8o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČECHÁKOVÁ, Nikola. MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE STUDIJNÍM PROGRAMU REKREOLOGIE-PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPalacký University Olomouc
Faculty of Physical CultureBachelor programme / field:
Recreology - Leisure Time Pedagogy / Recreology - Leisure Time Pedagogy
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Návrh opatření na podporu vizuální komunikace vybraných měst v České republice
Vitaliia Kostrytska -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková -
Vizuální a marketingová komunikace subjektu v gastro segmentu
Pavel Štutzbart -
Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu
Pavla Veverková -
Vizuální styl a marketingová komunikace turistické oblasti Teplicka
Tereza Smitková -
Marketingové komunikace a vizuální prezentace - festival Lustr
Tereza Růžičková -
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Štěpánka Dujková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights