Mgr. Radek TEJKL
Bachelor's thesis
Propagace Studentské Unie UTB
Propagation of Student Union UTB
Anotácia:
Tato práce reflektuje a řeší reálnou situaci Studentské Unie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a zaměřuje se na její propagaci. Je zde znázorněna činnost organizace a její pozice v univerzitním celku. Hlavním předmětem práce je přehled komunikačních aktivit SU UTB a jejich zhodnocení. Součástí je plnohodnotný vyhodnocený výzkum zjišťující pově-domí studentů UTB o organizaci, jejich vnímání komunikačních …viacAbstract:
This work reflects and solves real situation of Students{\crq} Union of Tomas Bata University in Zlin and it is targeting the propagation of itself. The activity of organization and its pozition of university complex is presented here. Main topic of this work is view of communication activities of SU UTB and its estimation. Full-value research is one of the fractions, which finds out awareness of students …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Zverejniť od: 10. 5. 2007
Identifikátor:
4837
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TEJKL, Radek. Propagace Studentské Unie UTB. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Podoba rozvoje členů brněnské pobočky studentské organizace AIESEC
Klaclová Klaclová -
Možnosti financování neziskové organizace
Tomáš Buchta -
Změna systému motivace členů mezinárodní studentské organizace AIESEC
Táňa Nevrklová -
Strategický plán organizace AEGEE-Brno, o.s.
Jana Védlová -
Marketingová komunikace pro zahraniční oddělení univerzity
Anna Klingerová -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané univerzity směrem k potencionálním uchazečům o studium
Štěpán TAUŠEK -
Analýza digitální komunikace HC Univerzita Palackého v Olomouci
Dominik PUDELKA