Bc. Nela Jurygáčková

Bachelor's thesis

Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny

The tools of the marketing communication mix of the selected store
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní používané nástroje marketingového komunikačního mixu maloobchodní prodejny a formulovat návrhy pro jejich zlepšení. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky se zaměřením na jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část práce bude obsahovat charakteristiku maloobchodní prodejny Zdraví v Ráji, výstupy z provedeného marketingového …more
Abstract:
This bachelor thesis aims to evaluate used instruments in the marketing communication mix of a retail shop and to formulate suggestions for their improvement. Theoretical bases of explored issues focused on particular tools of communication mix will be defined in the thesis. The practical part will involve characteristics of the retail shop called Health in Paradise, outputs from implemented marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné