Bc. Nikolas Adók

Bakalářská práce

Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti

Setting up the marketing communication mix of a selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude navrhnout zlepšení nástrojů marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti. Tyto návrhy budou vycházet z analýzy dosavadních nástrojů marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti. V teoretické části budou vymezeny jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu dle současného stavu poznání. V praktické části bude blíže charakterizovaná vybraná společnost …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis will be to suggest improvements to the marketing communication mix of the selected company. These proposals will be based on an analysis of existing tools of the marketing communication mix of the selected company. The theoretical part will define the various tools of the marketing communication mix according to the current state of knowledge. In the practical part, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/e4b4h/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2022
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management