Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny – Bc. Nela Jurygáčková
Bc. Nela Jurygáčková
Bakalářská práce
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
The tools of the marketing communication mix of the selected store
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní používané nástroje marketingového komunikačního mixu maloobchodní prodejny a formulovat návrhy pro jejich zlepšení. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky se zaměřením na jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část práce bude obsahovat charakteristiku maloobchodní prodejny Zdraví v Ráji, výstupy z provedeného marketingového …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to evaluate used instruments in the marketing communication mix of a retail shop and to formulate suggestions for their improvement. Theoretical bases of explored issues focused on particular tools of communication mix will be defined in the thesis. The practical part will involve characteristics of the retail shop called Health in Paradise, outputs from implemented marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/a34w4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kristýna Lorenčičová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Šotkovská Šotkovská -
Využití nástrojů marketingového komunikačního mixu ke zvýšení povědomí o
Martin Náplava