Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny – Bc. Nela Jurygáčková
Bc. Nela Jurygáčková
Bachelor's thesis
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
The tools of the marketing communication mix of the selected store
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní používané nástroje marketingového komunikačního mixu maloobchodní prodejny a formulovat návrhy pro jejich zlepšení. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky se zaměřením na jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část práce bude obsahovat charakteristiku maloobchodní prodejny Zdraví v Ráji, výstupy z provedeného marketingového …moreAbstract:
This bachelor thesis aims to evaluate used instruments in the marketing communication mix of a retail shop and to formulate suggestions for their improvement. Theoretical bases of explored issues focused on particular tools of communication mix will be defined in the thesis. The practical part will involve characteristics of the retail shop called Health in Paradise, outputs from implemented marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/a34w4/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JURYGÁČKOVÁ, Nela. \textit{Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/eis6nb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kristýna Lorenčičová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Šotkovská Šotkovská -
Využití nástrojů marketingového komunikačního mixu ke zvýšení povědomí o
Martin Náplava