Analýza marketingového prostředí občanského sdružení Hvězda – Luciana SAMELIAKOVA
Luciana SAMELIAKOVA
Bachelor's thesis
Analýza marketingového prostředí občanského sdružení Hvězda
Analysis of Marketing Environment of Civic Association Hvězda
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to analyse the current state of marketing environment and propose recommendations for improvement of marketing management in civic association Hvězda. The theoretical part deals with the basic information of non-profit organisations, marketing, marketing mix, specific of marketing management and marketing environment of non-profit organisations, including the …moreAbstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingového prostředí a navrhnout doporučení pro zlepšení marketingového řízení občanského sdružení Hvězda. Teoretická část se zabývá základními informacemi o neziskových organizacích, marketingem, marketingovým mixem, specifiky marketingového řízení a marketingovým prostředím neziskových organizací včetně potřebných analýz. Praktická část blíže …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2013
Accessible from:: 17. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAMELIAKOVA, Luciana. \textit{Analýza marketingového prostředí občanského sdružení Hvězda}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/eitnwo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SAMELIAKOVA, Luciana. Analýza marketingového prostředí občanského sdružení Hvězda. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek -
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Jan Woznica -
Marketingové řízení neziskové organizace
Lucie RENDLOVÁ -
Současná praxe marketingové komunikace neziskové organizace
Markéta Petroušková -
Porovnání efektivity marketingových kanálů v digitálním prostředí pro prodej merche neziskové organizace FUCK CANCER, z. s.
Anna Hončíková -
Analýza marketingového prostředí organizace Naděje Zlín
Soňa Juhasová -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček