Eva Divíšková
Master's thesis
Vliv obalu na kupní chování spotřebitele
The impact of the package on the purchase behavior
Abstract:
Diplomová práce se věnuje vlivu obalu na spotřebitelské chování. Obal má veliký vliv na chování spotřebitele, ovlivňuje jeho/její výběr. V praktické části byla představena společnost, která chce prodávat nový druh kávy Ferdinand. V rámci analytické fáze bylo prozkoumáno vnější okolí společnosti i vnitřní možnosti firmy. Pomocí nástrojů kvalitativního a kvantitativního výzkumu byly testovány tři návrhy …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the impact of package on the purchase behaviour. The package has a substantial impact on the consumer behaviour, it affects his/her choice. The company that aims to sell new sort of coffee beans Ferdinand was introduced in the practical part. Both external environment of the company and internal business capabilities were analysed in the frame of the analytical phase …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
Effectiveness of n-back cognitive training: quantitative and qualitative aspects
Vladimír Marček -
Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu
Nikola Korcová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights