Měření efektivnosti marketingových aktivit podniku – Bc. Michaela Schedlingová
Bc. Michaela Schedlingová
Bakalářská práce
Měření efektivnosti marketingových aktivit podniku
Effectivness of a marketing activities of a company
Abstract:
The subject of my Bachelor theses „Effectiveness of marketing activities of a company“ is an analyses of marketing mix of a selected non-for-profit organisation. In the theoretical part I am defining parts of marketing mix, their efficent usage and controlling of the efficency. In the practical part I am analysing marketing mix of project of the organisation and its effectivity. At the end I am suggesting …víceAbstract:
Predmetom mojej bakalárskej práce „Efektivita marketingových aktivít podniku“ je analýza efektivity marketingového mixu vybranej neziskovej organizácie. V teoretickej časti vymedzím prvky marketingového mixu, ich efektívne využitie a zhodnotenie ich efektívnosti. V praktickej časti analyzujem marketingový mix projektu vybranej organizácie a jeho efektívnosť. V závere mojej práce navrhujem riešenia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/blcr8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lenka Kovaříková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová -
Efektivnost vybraných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti SUBWAY.
Milan Cafourek -
Sponzoring a reklama jako zdroj financování hokejového klubu
Petra Navrátilová